۲ پاسخ

آره نفاخه ولى نميشه كه چيزى نخورى
من دخترمو پيش دكتر خيلى خوبى ميبردم بهم گفت همه چى بخور بذار عادت كنه
گفت تو چه بخورى چه نخورى بچت بايد اين دورانو بگذرونه به خودت سخت نگير
هرچيزى كه اطرافمون هست نفاخن

سلام عزیزم چن روزس نوزادت؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی قشنگم🫄 مامان نی نی قشنگم🫄 ۱ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی