نه دیگه فک نکنم
من ک کلا چند بار ماکارونی خوردم بچم ی شبانه روز گریه میکرد اووو خیلی نفخ داره سنگینه خودمم اذیتم هم بچه
نخور .خیلی نفخ داره ممکنه بچت اذییت بشه .البته دیدم به بعضی بچه ها میسازه اوکی به بعضیا نه .اگه ام خواسی مثلا ظهر بخور بعدشم بادیون عالیه بجوشون یه استکان بخور ببین چطوریه میشه بهش میسازه یانه .اگه نساخت دیگه نخور
دکتر اطفال دخترم چون دخترم رفلاکس داره به من گف نخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.