مامانا ماکارانی نفاخه؟؟ تو شیردهی میشه خورد؟؟

۴ پاسخ

نه دیگه فک نکنم

من ک کلا چند بار ماکارونی خوردم بچم ی شبانه روز گریه میکرد اووو خیلی نفخ داره سنگینه خودمم اذیتم هم بچه

نخور .خیلی نفخ داره ممکنه بچت اذییت بشه .البته دیدم به بعضی بچه ها میسازه اوکی به بعضیا نه .اگه ام خواسی مثلا ظهر بخور بعدشم بادیون عالیه بجوشون یه استکان بخور ببین چطوریه میشه بهش میسازه یانه .اگه نساخت دیگه نخور

دکتر اطفال دخترم چون دخترم رفلاکس داره به من گف نخورم

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🩵🧸 مامان یاسین👶🏻🩵🧸 هفته دهم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه ۱۴ ماهگی