۵ پاسخ

کلا بخوای حساب کنی خیلی از موادغذایی که میخوریم نفخ دارن
برای بدن هم همچی لازمه تاقوی بشی وشیر داشته باشی
میتونی هرچی دلت میخوادبخوری،وهرشب عرق نعناعی چیزی بخوری هم جلوی نفخ خودت وهم برا نی نی اذیت کننده نباشه

ماکارونی کلا نفاخه

خیلی نفخ داره ولی به شدت شیرافزاست

اره قشنگم

ماکارونی نفاخه کلا

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان نادیا مامان نادیا ۴ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم ۱۴ ماهگی