چایی نبات و عرق نعنا بخور
من که زیاد میخورم
باسینهمرغدرستکن
گوشت و لبنیات گاوی رو به خاطر رفلکس بچه میگن خورده نشه بهتره ،چون سردی یه
کلا بعد از هر وعده غذایی آبجوش و نبات و عرق نعنا بخور
من خوردم زیادم خوردم
سویا نفاخه
بدون سویا مشکلی نداره
دیگه از ۴۰روزگی بچه همچی بخور روش عرق نعنا چایی نبات گرمی
همه چی بخور زیاد سخت نگیر بعد غذای نفاخ یه استکان شاسپرم یا نعناع بخور تمام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.