۵ پاسخ

منکه از اول روزی دوتا پرتقال میخوردم
بچمم آرومه شیرمم میخوره
فک میکنم ب بچه ها بستگی داشته باشه
همیشه یه چیزیو خوردی تا 24ساعت ببین اگه بچت واکنش نداد بنظر من بخور

آره من امروزدوتاخوردم پسرم نمیخوره شیرمو ..العصر شیرخشک میدم

یکی بمن بگه قطره پلارژین واسه بچه 2ماهه چندقطره و هر چندساعت بدم؟؟؟؟

اینجا یکی از خانوما میگفت پرتغال رفلاکس میاره🤔
منم زیاد میخورم نمیدونم دیگه چیه

اره شیر تلخ میکنه
والا من فقط سیب میخورم😐

سوال های مرتبط

مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۵ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی