مامانا اب پرتقال میشه خورد‌ تو شیردهی؟

۷ پاسخ

اره اره

اگه رفلاکس داره نه ولی اگه نداره بخور نوش جونت

اگه بچه ت رفلاکس و خس خس سینه داره نباید بخوری

اگر بچت رفلاکس داره نه

چرا واقعا نشه؟

میوه ک بدنیست عزیزم

چرا نباید بشه؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۵ ماهگی