۴ پاسخ

منم میخوردم

پرتقال هم یه خورده نفخ داره هم یه میوه اسیدی هست اگه شیر خودت بهش میدی ممکنه باعث رفلاکس بشه

نفاخه واسه اون میگن نخور بچه دل‌درد میشه

من هر روز میخورم

سوال های مرتبط

مامان هلنا🩷🎀 مامان هلنا🩷🎀 ۲ ماهگی
مامان هانیا 🤍هاکان💙 مامان هانیا 🤍هاکان💙 ۵ ماهگی
مامان دلوین🐣❤️ مامان دلوین🐣❤️ ۱۵ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی