نه دوتاشون نفاخن بخصوص شما تازه زایمان کردی بعد خیار طبع سردی داره الان بدن نیاز به چیزا گرم داره نه سرد
خیار که تا ۴۰ روز نخور ولی پرتقال الان کمکم بخور عادت کنه خیار هم بعد ۴۰ روز کم کم شروع کن بخور
خیار نمیخوردم ولی از یکماهگی معمولا پرتقال میخوردم بعضیا میگن نباید خورد
من پرتقال زیاد خوردم ولی تازه دیشب خیار خوردم بعد از ۲ ماه و نیم
سعی کن سیب بخوری
خیار رو اگه میخورید در کنار اون چیزای گرم بخور که بچه سردست نکنه دلدرد بگیره
پرتقال هم من نشنیدم بد باشه
خودم میخورم
من خیار میخورم ولی هر موقع پرتقال میخورم بچم دلدرد شدید میشه
تقریبا دو ماهی میشه که نخوردم نه پرتقال نه سیب چون خیلی سنگین و نفاقه
بچه ها چرا گهواره اینطوری شده
پیام های هفت هشت ماه قبل رو همش میاره 😒
الان این پیام مال ده ماهه قبل ولی دوباره آورده
من همه چی میخورم
بله چرا نشه
امروز نمیدونم چرا همه هوس پرتقال کردن😂.
مونده به بچت من از روز اولی که مرخص شدم پرتقال خوردم همش بچمم نفخ نداشت خیارم میخوردم همراه غذا چون اشتها نداشتم
فکر میکنم ی چیز شخصیه و تو هر بچه ای متفاوته
بعله من سر س روز خیار خوردم
عزیزم پرتقال چون اسیدی هست باعث میشه نوزاد رفلاکسش بیشتر بشه
خیار ک اصلا چون باد داره اما پرتقال مشکل ندارع عالیه
اصلا خیار نخور
پرتقال کم حالت اسیدی داره
سیب یا موز فقط
اگکولیک داره پرتقال خوب نیس خیارم سردیه
خیار نخور خیلی کممم
من پرتقال میخوری روزی یکی ولی خیار ن
خیار سردیه خودت بیشتر اذیت میشی ولی اگه بچت رفلاکس داره پرتقال نخور چون اذیتش میکنه
اگه رفلاکس داره اصلا پرتقال نخور
من که همه چی میخوردم
خیار رو بهتره نخوری چون سرده برای بدن خودت بده ولی پرتقالو بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.