دکتر من گفت همه نوع میوه بخور نهایت بچت میخواد ۲ تا باد معده در کنه ، میوه شیرو تقویت میکنه، بچه دوسال ب اون شیر نیاز داره
من پرتقال میخورم پسرم خیلی شیر برمیگردونه
ولی میخورم گاهی🤧🤦🏻♀️
کیوی نشنیدم بد باشه ولی پرتغال کم بخور اذیت میکنه
دختر من کولیک داره دکتر گفت همه چی بخور بجز کیوی آناناس نارگیل گوجه فرنگی و بادمجان
بستگی به بچت داره اینایی ک میگن همه چی بخور بچه هاشون شرایط خاص مثل رفلاکس و حساسیت نداره
نه اتفاقا خیلی هم خوبه منکه همیشه وی خورم
کیوی و پرتقال روون کنندست.اگه بخوری شکم بچه خیلی کار میکنه.
دخترم یبوست شده بود من یه نصفه پرتقال خوردم و کیوی راه افتاد
اگه رفلاکس نداره بخور
من هر دوش استفاده دارم
والا من از هر دو میخورم
میگن پرتقال نفخ داره ولی خوب من میخورم
بابا همه چی بخور هیچی بد نیست بزار بچت روده هاش عادت کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.