مامانا کیوی و پرتقال خوبه بخورم تو شیردهی؟

۵ پاسخ

نه پرتغال اسیدی میکنه شیر رو
کیوی هم حساسیت زاس

پرتقال اگه میخوای فقط آبش بگیر بخور

اره ویتامین سی خیلی خوبه

پرتقال خوب نیس ولی کیوی شنیدم شیروزیادمیکنه

پرتقال نفاخه کیوی نمی‌دونم

سوال های مرتبط

مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۴ ماهگی
مامان عزیزکم مامان عزیزکم ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی