خانوما کیوی تو شیردهی خوبه یا بده؟

۴ پاسخ

بخور بابا همه چی

میگن نفاخه

سلام عزیز چیزای نفاخ بده فکر نکنم میوه ها چیزی بد باشه
فقط به من گفتن خیار نخورم
و دکترهم بخاطر کولیک بچم گفته کاهو،کلم،سیر،نخود و لوبیا و چیزای نفاخ نخوردم

فک نکنم بد باشه

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی
مامان مهوا💕 مامان مهوا💕 ۱۴ ماهگی
مامان ژوانا مامان ژوانا ۵ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۸ ماهگی