خانوما هلو تو شیردهی بده؟؟؟!!

۳ پاسخ

همه چی بخور بابا اهمیت نده اونجوری بچت بدعادت میشه، من همه چیییی میخورم

من همه میوه هارومیخورم

میوه های تابستون بیشترشون نفخ داره
ولی کم مشکلی نیست بخور بعد زیره یا رازیانه بخور

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان ژوانا مامان ژوانا ۵ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۴ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۵ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۴ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی ۶ ماهگی
مامان کیسان مامان کیسان ۱۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان دلوین💖 مامان دلوین💖 ۷ ماهگی