هندونه تو شیردهی بده؟

۸ پاسخ

زیاد نخور سردیه و نفاخ

بخور در حد چند تیکه کوچیک ولی حسابی نفخ داره

من ک ی کوچیک خوردم بچم همش نفخ داش اذیت بود

نفخ داره

منم خورذم

من میخورم

من ک میخورم

نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۵ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۴ ماهگی
مامان مهوا💕 مامان مهوا💕 ۱۴ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی ۶ ماهگی
مامان ژوانا مامان ژوانا ۵ ماهگی
مامان کیسان مامان کیسان ۱۶ ماهگی