دکتر ب من گفت مرکبات نخور
همینا باعث دل درد و سوختگی ادراری اینا میشه
من میخورم
من هر وقت خوردم دخترم بیشتر شیر بالا آورده فکنم چون حالت اسیدی داره.خیلی نمیخورم
برا کولیک و رفلاکس میوه های اسیدی مثل پرتقال باید پرهیز بشه عزیزم
منکه دکترم گفت چیزی ممنوع نیس
اگه چیزی آذیت کنه بچرو شیر و خامه س
مرکبات نخوری بهتره
نارنگی.پرتقال.لیمو ترش.
میوه مجاز تو شیردهی سیب و موز فقط
من دکترم گفت نخور
من میخورم ویتامینcداره قبل از قرص آهن میخورم میگه جذبش بیشتر میشه
دندون درد
5 صبح شیر خوردع خابیدع الانم 1 ظهره هنوز بیدار نشده گوشش میمالم بینیش میمالم هیجی
مامانا بچم دو روز ب دنیا اومدع اصلا واسه شیر بیدار نمیشه
بچه رو هرچی عادت بدی همون طوری میشه سعی کن همه چی بخوری تا عادت کنه
من میخورم
والا روززایمان بیمارستان گفت آب پرتقال وآناناس بگیرین
وا ن چرا باید یاشه
من نخوردم چون بچم نفخ میکرد
من که میخورم ولی زیاد نه کم مثلا یه پرتقال کوچولو
منک میخورم
نه ج.
اتفاقا میگن شیرو خوش مزه میکنه🤷♀️
من اب پرتقال درمیارم خیلی میخورم
منکه میخورم ب بچمم میسازه نفخ نداره براش
من همه چی میخورم
پرتقال بخور اگه دید دور مقعد نینی نسوخت و قرمززز نشد طوری نیس
والا من خوردم چیزیم نشد
من فقط تنها چیزی ک نخوردم بادمجون
خوبه به اندازه بخوری ویتامین سی هم داره برا بچه خوبه من میخورم
من ک میخورم بچم چیزیش نشده بعدشم ویتامین cداره چرا نخوری؟
اگه نی نی رفلاکس داره نخور
چرا نخوری🫤
چرا ممنوع باشه چند روز اول نمیشه خورد بعدش اشکال نداره ک
نفاخ هست
من نخوردم هنوز نفخ داره
من میخورم
نهه من میخورم
من میخورم🥲
نه واسه چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.