۶ پاسخ

میگن نفاخه

ازکم شروع کن مثلانصفشوبخور

چون اسیدیه بهتره نخوری
چون چیزای اسیدی اذیت می کنه بچه رو

منکه خوردم سیب هم خوردم

من ک میترسم چیزی بخورم از بس چند شب اذیت شدم 🤦‍♀️

من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۵ ماهگی
مامان شاهان جون مامان شاهان جون ۱۵ ماهگی