عزیزم شما تو بارداری دهانت رخمت باز، شد بهت انتی بیوتیک زدن؟؟
منم همیشه پرتقال میخوردم موز بخاطر یبوست نمیخوردم
دکترا که معمولا میگن همه چی مجازه بخور
ولی خودت ببین هرچی که اسیدیته هست و یا نفخ داره نخور
رعایت کنی خودت و بچه ت هر دو راحتین
وای من همیشه پرتقال میخورم که
واسه اونه جیغ میزنه یعنی؟
دکتر بهم گفت مشکلی نداره نفخش زیاد نیست ... بعد یکماهگی پرتقال و لیموشیرین با سیب خوردم
شنیدم موز خیلی نفخ داره
نه بچه دلدرد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.