۶ پاسخ

عزیزم شما تو بارداری دهانت رخمت باز، شد بهت انتی بیوتیک زدن؟؟

منم همیشه پرتقال می‌خوردم موز بخاطر یبوست نمیخوردم

دکترا که معمولا میگن همه چی مجازه بخور
ولی خودت ببین هرچی که اسیدیته هست و یا نفخ داره نخور

رعایت کنی خودت و بچه ت هر دو راحتین

وای من همیشه پرتقال میخورم که
واسه اونه جیغ میزنه یعنی؟

دکتر بهم گفت مشکلی نداره نفخش زیاد نیست ... بعد یکماهگی پرتقال و لیموشیرین با سیب خوردم
شنیدم موز خیلی نفخ داره

نه بچه دلدرد میشه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان ژینا ژیوان مامان ژینا ژیوان ۱۵ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۵ ماهگی
مامان پرنس و پرنسس مامان پرنس و پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان هلنا🩷🎀 مامان هلنا🩷🎀 ۲ ماهگی