سلام خانما تو شیر دهی میشه ماکارونی خورد

۸ پاسخ

ماکارانی خیلی خوب و شیر افزاست

اره من چندبار خوردم شیرمم زیاد کرد

بله منم میخورم

سلام من خوردم مشکلی نداشت بچم ۱۷روزشه

برای ناهار بخوری بهتره شب سنگینه ..ولی خیلی خوب و شیر افزاست

ماکارونی سیر افزاست

ن سنگینه

اره بخور

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان قلب خونه مامان قلب خونه روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۵ ماهگی