من خيلي ميخوردم ولي دكتر بهم گفت عرق نعنا هم شير كم ميكنه هم طعم شير بد ديگه نخوردم، تو گوگل هم بزني نوشته الان فقط چاي نبات ميخورم
من هرروز میخورم بخاطر کولیک بچم
آره حتمااااااا
به خصوص بعد چیزای نفخ دار و باد دار
جوشیده عرق نعنا بارهنگ بخور عااالیه
منم میخورم برا نفخ بچم
من بعد غذاهای نفاخ حتما میخورم
منکه میخوردم
من تا ۱ ماه بجا آب فقد عرق نعنا کاسنی و شاتره میخوردم بعد غذا برا زردی بچمم تا ۲۰ روز ک کلن هیچکس بم ی قورت آب نمیداد میگفتن نخور بعد هر غذا حتما نعنا بخور ک بچت نفخ نکنه عالیه
آره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.