۵ پاسخ

کاندوم استفاده میکنیم
والا اعتباری ب قرص و امپول نی دوزشونو کم میکنن برااینکه مردم بچه بیارن

برو ایودی بزار خیالتم راحت فقط تو پریودی باید بری روز چهارم
من هنوز پریود نمیشم هروفت شدم میرم

الان هم از کاندوم استفاده کن

قرص ها اعتباری نداره بنظرم کاندوم بهتره

طبیعی جلوگیری میکدم دوهفته میشه آیودی گذاشتم

من قرص میخورم ولی نمیدونم چقد تاثیر داره

سوال های مرتبط