خانما آلوچه(گوجه سبز) تو شیر دهی میشه خورد؟

۳ پاسخ

من خوردم بچم خیلی اذیت شد ولی زیاد خورده بودم میخوری کم بخور

بخور ولی کم
به نظرم همه چیز بخور فقط کم زیادش چیز خوب هم باشه اذیت می‌کنه چه برسه نفاخ

آره ولی کم بخور نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان ژینا ژیوان مامان ژینا ژیوان ۱۵ ماهگی
مامان قلب خونه مامان قلب خونه روزهای ابتدایی تولد