سلام خانما تو شیر دهی چیا نباید خورد ؟

۴ پاسخ

دکتر من کفت همه چی بخور شیرت باید مقوی باشع ، اگه چیزی ضرر کرد اول کمش کن اگه نشد حذفش کن
خانواده شوهر از اول میکفتن حبوبات گوجه خیار و ... نخور
اما به حرف دکترم گوش دادم و خوردم بچه هم اذیت نشد
شیرمم خیلی خوب تپلش کرد

حبوبات سبزی پیاز سیر خیار هندونه پرتقال هرچیزی که نفخ داره نباید بخوری

همه چی بخور بعد غذا عرق نعنا و چای نبات حتما بخور بدن خودت به همه چی نیاز داره قط نکن چیزیو حبوباتو چند دور بجوشون آبشو بریز دور

چیزی که نفخ میار نباید بخور مصل من نمیدونستم بلد شدم کل خیار خوردم و بچم الان نفخ گرفت

سوال های مرتبط

مامان ناردونه مامان ناردونه ۱۳ ماهگی
مامان ژینا ژیوان مامان ژینا ژیوان ۱۵ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان قلب خونه مامان قلب خونه روزهای ابتدایی تولد