سلام تو شیر دهی میشه توت خورد؟

۵ پاسخ

زیاد اگه بخوری دل پیچه میشی و اسهال
در حد یه پیاله کوچیک بخور😁

دلدرد و اسهال میاره در حد هوس بخور

نخوری بهتره

من خوردم چیزیم نشد

منم ک خوردم ولی بچم دلدردشدش

سوال های مرتبط

مامان ژینا ژیوان مامان ژینا ژیوان ۱۵ ماهگی
مامان پرنس و پرنسس مامان پرنس و پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان هلنا🩷🎀 مامان هلنا🩷🎀 ۲ ماهگی