آزیترومایسین میشه تو شیر دهی خورد ؟

۲ پاسخ

عزیزم انتی بیوتیک هر چ قویتر باشه بیشتر بچه ت رفلاکسش بالامیره .

من خوردم شیرم خیلی کم شد

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۵ ماهگی
مامان پرنس و پرنسس مامان پرنس و پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان تودلی جون مامان تودلی جون ۱ ماهگی
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان ژینا ژیوان مامان ژینا ژیوان ۱۵ ماهگی
مامان هانیا 🤍هاکان💙 مامان هانیا 🤍هاکان💙 ۵ ماهگی