سیب زمینی همه جوره اش نفاخه؟

۸ پاسخ

من ک همه چی میخورم

بشدت😂

منم هیچی نمیتونم بخورم شیرم کم شده هرچی چیزی نفخ اوره😟

چرا همه چی نفخ داره الان دارم فک میکنم بعد زایمان چی بخورم😐😐🥲🥲

مگ چیه ک نفخ داشته باشه😐
پس هیچی نخوریم دیگ

نفخش زیاد نی

من ک میخورم🥲

مگه نفخ داره😭

سوال های مرتبط

مامان نی نی قشنگم🫄 مامان نی نی قشنگم🫄 ۱ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس ۵ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی ۱۱ ماهگی