۴ پاسخ

ببر بیمارستانی که توش زایمان کردی یا ببین خانه ی بهداشت محلتون کی میاد شنوایی سنجش
من بدو تولد انجام دادم تو بیمارستان که اصلا هزینه اش یادم نیست
دو ماهگی هم خانه ی بهداشت انجام دادم که سیصد و خورده ای شد

من کسری زایمان کردم
همونجا هم بردم

بیمارستانا هم دارن، حضرت علی رو مطمئنم داره، از سایت شفاداک میتونی نوبت بگیری
ساختمان درمانگاه و کلینیکاشه. طبقه اول کلینیک ۳

طالقانی
ساختمان آرین

سوال های مرتبط

مامان آرن💙 مامان آرن💙 روزهای ابتدایی تولد