دخترم ۱۵ روزشه چرا فکش گاهی میلرزه

۴ پاسخ

گاهی هم قندش میفته ها حواستون جمع باشه

اگه حین شیر خوردنه که خسته میشه اگر غیراز وقتایی ک شیر میخوره پس سردشه

تا یه ماهگی بچه منم یکم سردش میشد می لرزید

پسر منم اونجوریه فک کنم خسته میشه ب خاطر همون

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی