۷ پاسخ

من ۷ روز تا پریود! این ماهم دارو خوردم و قبل و بعد آزاد سازیم اقدام داشتم، یعنی پــ.اره شدیم😆🥲 از هرچی اقدامه متنفرم، یعنی دیگه جلو همسرم خجالت میکشم اگه مثبت نباشه این ماه…

من اولين اقداممه هيج علائمي ندارم ديك ٤ روز بريوديمه

میخک و کنجد محلی بریز تو ابجوش روزای پریودی بخور. دوستم خواهرش بعد 14سال با همین باردار شد

منم😞😞

ناامید نباش
منم مثل شما بودم بدون هیچ علایم منتظر پریودی
ولی باردار بودم

سینه هات درد نمیکنه؟
دوفامد میخوری؟

منم😔

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری