من ۷ روز تا پریود! این ماهم دارو خوردم و قبل و بعد آزاد سازیم اقدام داشتم، یعنی پــ.اره شدیم😆🥲 از هرچی اقدامه متنفرم، یعنی دیگه جلو همسرم خجالت میکشم اگه مثبت نباشه این ماه…
من اولين اقداممه هيج علائمي ندارم ديك ٤ روز بريوديمه
میخک و کنجد محلی بریز تو ابجوش روزای پریودی بخور. دوستم خواهرش بعد 14سال با همین باردار شد
منم😞😞
ناامید نباش
منم مثل شما بودم بدون هیچ علایم منتظر پریودی
ولی باردار بودم
سینه هات درد نمیکنه؟
دوفامد میخوری؟
منم😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.