۲ پاسخ

چه جالب منم روز ۸ iui هستم و علائم ندارم.
گاهی کمی احساس پریود شدن میکنم.
حتی سینه هام هم حساس نشدن😁

منم نداشتم درد پریودی داشتم وباردار بودم

سوال های مرتبط