اتفاقا من از این هیچ علائمی نداشتن شک کردم ک ممکنه حامله باشم
من تا روز موعدم هیچ علائمی نداشتم سینه هامم درد نمیکرد ولی بی بی ک زدم مثبت بود یکی دو روز بعدش سینه هام دردناک شدن
ببینین بدن همه با همه فرق میکنه امکان داره من مثلا یه علائمی مثلا شکم درد داشته باشم شما ن
من خودم شکم درد هی میومد ولی مدام نبود ،هی فکر میکردم ک پریود میشم و کمی هم کمر درد، یکی دو بار هم ترشح مایل به صورتی دیدم
منم روز ۱۰ هستم بدون هیچ علائمی،دوس دارم بشینم گریه کنم
چندمین باره ک آی یو آی کردین عزیزم؟
ایشالا تستت مثبت میشه عزیزم
میشه تجربه تون در مورد آی یو آی بگین
چطور بود ؟ هزینه اش چقدر شد ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.