۴ پاسخ

تست نزدی

بعضی وقتا علائم پریودی و بارداری شبیه ب همه ایشالا که بارداری نگران نباش 💕

پناه برخدا
منم روز ۷ آزداسازی ام و هیچ علائمی ندارم

با فولیکول چند آزادسازی زدی؟

سوال های مرتبط

مامان آینده🥹🤍 مامان آینده🥹🤍 قصد بارداری