۶ پاسخ

منم نداشتم عزیزم نگران نباش ایشالا ک مثبت میشیییی

زوده عزیزم برای علائم استرس نداشته باش انشالله مثبتی

آی یو آی چطور بود درد داشت؟

دکتر گفت تا یه هفته یه شب در میون اقدام کن یه بار اقدام کردم دیگه اصلا حال حوصلشو ندارم

هنوز خ زوده

زوده فعلا عزیزم

سوال های مرتبط