۳ پاسخ

من دکترش گف روزا بافنجون بده شبا باشیشه که سینه روول نکنه

بچه‌ها متفاوتن بعضی ها شیرخشک میخورن دیگه سینه نمیخورن بعضی ها هم‌ نه هردو را میخورن

بده نترس انشاالله که میگیره همه تلاشتو بکن

سوال های مرتبط