۳ پاسخ

ناراحت نباش عزیزم انشاا..‌ ماه بعدی . منم اول یدونه تجویز کرده بود بعد ۲ تا آخرین بار گفت ۳ تا که باردار شدم 😁

عزیزم به منم این ماه لتروزول داده حتما باید ازادسازی بزنم؟

منم شدم. لک دیدم. حالم بده. چرا خدا نمیخواد

سوال های مرتبط

شیطونک شیطونک قصد بارداری