با آب نیم گرم بشورتش گناه داره اینجوری تمیز تراز دستمال مرطوبه
جیش رو با آب ولرم . پی پی رو با شامپو بدن و بعد هم روغن بچه فیروز (بنفشش با عصاره استخودوس) میزنم که نسوزه و پوستش ملتهب نشه و خواب آرومی هم داشته باشه.
اصلاا دستمال مرطوب رو قبول ندارم تا با آب ولرم نشورمش تا باشامپو بچه نشورمش بعدشم پماد کالاندولا میزنم براش چربش میکنم حسابی که قشنگ بچم خواب راحتی داشته باشه حتی جیش هم باید بشورمش
چقدر بهم گفتن دستمال مرطوب ابدااا تهیه نکردم
سلام کلا میشورم جیش باش یا پیپی اینجوری بهتره از هرروشیه
من کلا هر ۴ ساعت یه بار پوشکش رو عوض میکنم و می شورمش. فقط شب ها اگه خواب باشه و پی پی نکرده باشه نمیشورم
هوا گرمه بشوریش راحت تره بو نمیگیره من حتی ادرار باشه هم میشورم
عزیزم یه ظرف آب گرم با پنبه بذار تمیزش کن من هم میشورم هم بعضی وقتا با دستمال تمیز میکنم
روزی یک بار میشورم باقی دستمال مرطوب
دکتر گفت دستمال نکش. فقط با آب میشورم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.