۴ پاسخ

دخترمنم اینطورشده فقط توخواب سینه میگیره میگن علایم رفلاکسه☹️

دختر منم شیرخشک الان دیگه نمیخوره

شیر خشک یا شیر خودت نمیخوره

دخترمنم همینجور شده

سوال های مرتبط

مامان دایار♥️ مامان دایار♥️ ۱۶ ماهگی