یبار یازده زدم ماه قبل منفی بود این ماه هم ۱۵ منفی، بعد ده روز بزنی مشخص میشه
۱۷آزاد سازی روز موعدم بود زدم اولی یه هاله داد بتامم پاینن بود کمتر ۵۰هرچی دیرتر بزنی راحت تری استرست کمه خودت و برن به بیخیالی من همش فک میکردم این ماهم نشد
۱۵ زدم کامل دیده نشد در حد منفی امد بعد یه حاله انداخت ولی ۱۶ زدم خوب بود حاله واضح تر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.