کسایی که امپول ازادسازی زدن از روز چندم بی بی چک زدین و درست بود !؟

۲ پاسخ

من قبلا زدم دکتر گفت روز موعد بزن اگر دیدی تاخیر داری بیا بنویسمت ازمایش ولی زود تر از موعود پری شدم

بعد ۱۵روز باید بزنی

سوال های مرتبط

مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری