۶ پاسخ

سلام منم 3روز هست آزاد سازی زدم بعد که بی بی چک بزنم

من وایسادم تا یک هفته تاخیر خوردم بعد تست زدم اخه هرماه همه ی علایمارو داشتم

۱۴ روز بعد

من روز۱۲هاله انداخت بیبی چکم روز۱۶رفتم بتا مثبت بود

من که الان ۶ روزه که زدم دیگه ببینم خواست خدا چیه

یک روز بعد از تاخیر

سوال های مرتبط