دوستان عسل از کی میشه داد؟

۸ پاسخ

از یکسالگی خیلی محدود و از دوسالگی کاملا مصرفش آزاده

بهداشت ب من گفت پایان یک سالگی

دوسالگی

دو سالگی به بعد عسل هضمش خیلی سخته

یک سال ب بالا

میگن تا۱سالگی

والا میگن تا ی سال
اما شنیدم تا دو سالم ندیم بهتره

دوسالگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان \(*°‌◆°*)/ مامان \(*°‌◆°*)/ ۱ سالگی
مامان دِلنیا و دِلارا مامان دِلنیا و دِلارا ۲ سالگی