روغن کرچک چطور می خورین باچی ضرر نداره

۷ پاسخ

وووی نخوری ها

نخور عزیزم، احتمالش هست جنین تو شکمت مدفوع دفع کنه، اگر یبوست داری با انجیر و فیبر و نهایتا داروهای مجاز حلش کن، اگر برای زایمان طبیعی میخوای که کلا ولش کن، مدفوع کردن حین زایمان طبیعی کاملا اوکی هست و دلیلی برای خجالت نیست

بعدش اسهال شدم .فک کنم فقط برا زایمان طبیعی میگن بخورین که روده ها خالی بشن

من سر دختر اولم دکتر شب قبل زایمان گفت یه شیشه رو تو آب میوه قاطی کن بخور 🥴

اسهال میشی

نمیدونم منم ولی زود نیست الان؟

من با شربت زعفران غلیط خوردم با توسیه ماما

سوال های مرتبط

مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی