روغن کرچک چندتاقاشق باید خورد

۲ پاسخ

خوردم ی قاشق ونصفی خوردم

نخوری عزیزم بهتره ... ب من گفتن بچه مدفوع میکنه داخل شکم

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی
مامان فسقلام مامان فسقلام ۱۲ ماهگی
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان فرنیا جونم مامان فرنیا جونم ۱۴ ماهگی
مامان اِلویرا مامان اِلویرا ۶ ماهگی