۵ پاسخ

من مابین غذا میخوردم معمولا ناهار ‌که بالا نیارم

دکتر من گفتن اگه میخای خودت وزن نگیری شب بخور اگر وزنت نمیره زیاد بالا صبح بخور

روغن کرچک برا چی ؟
ضرر نداره؟

من بعد نهار میخورم

من بعد صبحانه میخورم

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی
مامان حامی کوچولو مامان حامی کوچولو ۹ ماهگی