۵ پاسخ

چند هفته هستین که از الان میذارین؟؟؟

برا چی هست

اشتبا گذاشتی دیگه
از داروخونه اپلیکاتور بخر با اپلیکاتور بفرست بره تا ته ته بعدشم بخواب دیگه بلند نشو ک نیاد بیرون
تو شرتتم از این پد روزانه ها بزار

باید پد بذاری

مگه چطوریه؟

سوال های مرتبط