جیگر میتونم بدم بچم

۶ پاسخ

ندی بهتره
چیز خوبی نیس

نه جیگر والا برای بزرگا هم مضره . جیگر کبد گوسفنده که خون رو تسویه میکنه و کثیفیا رو توی خودش جمع میکنه بعد ما میخوریمش متاسفانه . جدا از این برای بچه خیلی سنگینه

نه نباید بدی جگر اصلا خوب نیست

سلام مامان عزیز 🌸
من توی یه کانال توی روبیکا کلی ایده و دستور غذای سالم و خوشمزه برای کوچولوها می‌ذارم 😍🍲
از پوره‌ها و سوپ‌های مقوی گرفته تا میان‌وعده‌های خوشگل و اشتها‌آور برای بچه‌ها 👶🏻💛
اگه دوست داری: ✨ غذای متنوع یاد بگیری
✨ بدونی هر مواد غذایی از چند ماهگی مناسبه
✨ برای نی‌نی‌ت غذاهای خوشگل و جذاب درست کنی
حتماً بیا توی کانالمون 💕
منتظرتمون 🌷
لینک عضویت 👇🏻 یا به آیدی خودم
@atehna9070

@ninifoodartam

منکه دوبار تاحالا دادم

نه دکتر به من گفت جیگر واسه آ دم بزرگا هم سمه و پر از میکروبه

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱ سالگی
مامان Amir mohammad مامان Amir mohammad ۱۶ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی
مامان لیانا💕 مامان لیانا💕 ۱ سالگی
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه سادات👼 مامان فاطمه سادات👼 ۱ سالگی