ندی بهتره
چیز خوبی نیس
نه جیگر والا برای بزرگا هم مضره . جیگر کبد گوسفنده که خون رو تسویه میکنه و کثیفیا رو توی خودش جمع میکنه بعد ما میخوریمش متاسفانه . جدا از این برای بچه خیلی سنگینه
نه نباید بدی جگر اصلا خوب نیست
سلام مامان عزیز 🌸
من توی یه کانال توی روبیکا کلی ایده و دستور غذای سالم و خوشمزه برای کوچولوها میذارم 😍🍲
از پورهها و سوپهای مقوی گرفته تا میانوعدههای خوشگل و اشتهاآور برای بچهها 👶🏻💛
اگه دوست داری: ✨ غذای متنوع یاد بگیری
✨ بدونی هر مواد غذایی از چند ماهگی مناسبه
✨ برای نینیت غذاهای خوشگل و جذاب درست کنی
حتماً بیا توی کانالمون 💕
منتظرتمون 🌷
لینک عضویت 👇🏻 یا به آیدی خودم
@atehna9070
@ninifoodartam
منکه دوبار تاحالا دادم
نه دکتر به من گفت جیگر واسه آ دم بزرگا هم سمه و پر از میکروبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.