خانما سرویس خواب نوزادتون چند خریدین؟

۲ پاسخ

والا منم میخواستم بگیرم ولی دختر عموم و 2 3 تا دیگه از فامیلا که گرفتن میگن نگیر هزینه بیخوده چون برا بچه کشو و کمد ها عمق د ابعاد کوچیک داره بزرگ بشه به دردش نمیخوره فقط برای دکدور میشه استفاده کرد
تخت هم کلا 2 سال تهش استفاده کنه
هزینه بیخوده
تازه بچه تا یک سالگی تو تخت کنار مادر میخوابه یک سره از اون به بعدم بیشتر با خودت میخوابه
نگیری بهتره مخصوصا اگر پول کم داری و برای جیزای بهتر و مهم تر میشه خرجش کنی
حتی گفتن کریر هم نگیر چون خیلی استفاده نداره اگر ماشین داری خودت با ماشین ابن ور و اون ور میری بگیر جز اون همون کالسکه بهتره
یا کریر کالسکه شو بخر باز خیلی بهتره

من تازه سفارش دادم. تخت و کمد 90 تومن 🤕

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری