اومدیم رامسر دریا پر از ماره 😭😭😭

تصویر
۱۶ پاسخ

اتفاقا ماهم میخایم بیایم چجوره هواش خونه ها چند قیمته

عه مام یکشنبه میخایم بریم

عههه چه جالب
نیش ندارن هاا😉

آره انزلی هم هفته پیش ما اونجا بودیم ساحلش مار مرده بود چن تل

ما دو سال پیش رفتیم شمال ساحل پر بود از ماهی مرده و چشم ماهی های مرده و مار آبی
یعنی حالمون بد شد
معلوم نیست چه بلایی سر آب آوردن

عهههههه

وای یا خود خدا

مطمئنی ماره

نه بابا

چه ترسناک

کجای رامسر هستی کدوم سمت دریا

اره مار زیاده این فصل از پارسال نمیدونم دلیلش چیه

واااای،😨

مطمینی ماره؟

مار آبی یه دیگه

مار ابیه نیش نمیزنن

سوال های مرتبط