۳ پاسخ

ما خونمون نزدیک دریاست ولی خیلی کم میریم چون کثیفه آب ، فاضلاب قنعتی رو میریزن تو آب دریا تو نوشهر و چالوس

اره حتما ميبرم همون جلو با اب و ماسه اب بازي كنه چه عيبي داره

اره ولی حتما خودمون مواظبش هستیم و اینکه از الان به بعد چون هوا رو به سردی دیگه خیلی مناسب واسه شنا نیست چون بچه ها زود سرما میخورن

سوال های مرتبط

مامان baby 💙💜 مامان baby 💙💜 ۵ سالگی