۵ پاسخ

من جدیدا مهد میبرم چون تو خونه خیلی حوصله ش سر می‌ره

مهدنمیبرم تفنگ بازی وقایم باشک دوست داره رنگهاواعدادرویادش دادم چپ وراست وکمتروبیشتر داخل تاپیکم هست کاربرگ باهاش تمرین می کنم قصه گویی داره یادمی گیره وشکل‌ها وعلاقه زیادداره اسم ماشینهارومیپرسه و یادمی گیره

من دوس دارم مهد ببرمش نمیدونم
خودم ک بازی نمیکنم باهاش
خودش همش بازی میکنه

من سه روز در هفته مهد میبرم و ۳ ساعت یکمی نفس میکشم بچه هم تخلیه انرژی میشه البته که چالش های خودشو داره

مهد از پاییز می‌ذارم بره
خونه هم نقاشی کار دستی
قایم موشک اعداد انگلیسی شعر می‌خونیم
آشپزی میکنیم از این کارا

سوال های مرتبط