چ نوار بهداشتی خوبه؟خونریزی زیاددارم🥲

۱۸ پاسخ

مولپد استفاده میکنم خوبه

تافته ویژه شب سایز بزرگ

آلاوه مخصوص شب

پرمیس

تافته ویژه شب سایز بزرگش عالیه

مارک الویز خوبه گرونه
مارک تافته بخر سایز خیلی بزرگ.زرد رنگه پنج تا داره.تا پس گردنت میاد🤣جذبشم بالاس

پنبه ریز

پنبه ریز جذبش خیلی خوبه

تو ایرانی ها هم مای لیدی مخصوص شب عالییییه

مارک always

مولپد استفاده میکنم

من فقط پنبه ریز مخصوصا شبانه خیلی عالیه

مامانمم خونریزش معمولا خیلی زیاده جوری که میریزه بیرون واسه همینم ازین نوار بهداشتی بزرگا که موقع زایمان میگیریم میخره استفاده میکنه خودش که میگه راحت شدم

من پنبه ریز استفاده میکنم راضیم

مای لیدی سایز بزرگ

مای لیدی

وایی بدنم درد گرفت گفتی

بی شک مای لیدی شب سایز بزرگ دو ایکس
من اوایل خونریزیم زیاده اونو میخرم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان قلب خونه(شاهان) مامان قلب خونه(شاهان) ۲ سالگی
مامان وروجک مامان وروجک ۲ سالگی