من میدم نه وزن دهی نداره
منم گیگوز میدم و رشدش نرمال و خوبه
اره من میدم عالیه ماهی یه کیلو اضافه میکنه
دختر منم گیگوز میخوره روند رشدش نرماله نه کم نه زیاد ، اما الان که گیگوز ۲ باید بخوره اصلا دوست نداره میریزه بیرون
من به پسرم میدادم وزن دهیش آنچنانی نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.