کسی شیرخشک گیکوز استفاده کرده بچش وزن گرفته

۵ پاسخ

من میدم نه وزن دهی نداره

منم گیگوز میدم و رشدش نرمال و خوبه

اره من میدم عالیه ماهی یه کیلو اضافه می‌کنه

دختر منم گیگوز میخوره روند رشدش نرماله نه کم نه زیاد ، اما الان که گیگوز ۲ باید بخوره اصلا دوست نداره میریزه بیرون

من به پسرم میدادم وزن دهیش آنچنانی نبود

سوال های مرتبط